LEGE nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
Actualizat prin grija
Compartimentul Managementul Resurselor Umane
* 03.03.2025
Nume, prenume | Funcția | Declarație de avere | Declarație de interese |
---|---|---|---|
Bogdan Andreea-Monica | Auditor public intern |
Nume, prenume | Funcția | Declarație de avere | Declarație de interese |
---|
Nume, prenume | Funcția | Declarație de avere | Declarație de interese |
---|
Nume, prenume | Funcția | Declarație de avere | Declarație de interese |
---|---|---|---|
Matei Adina-Liana | Consilier | ||
Mocan Daniela-Elena | Consilier |
Nume, prenume | Funcția | Declarație de avere | Declarație de interese |
---|---|---|---|
Ungureanu Ana | Șef centru | ||
Vasilichi Raluca-Elena | Consilier |
privind integritatea în exercitarea funcţiilor şi demnităţilor publice, pentru modificarea şi completarea
Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate,
precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative
Obligaţii de integritate şi transparenţă în exercitarea funcţiilor şi demnităţilor publice
Capitolul II
Implementarea prevederilor legale privind declaraţiile de avere şi declaraţiile de interese
Articolul 6
Declaraţiile de avere şi declaraţiile de interese se păstrează pe pagina de internet a instituţiei şi a Agenţiei pe toată durata exercitării funcţiei sau mandatului şi 3 ani după încetarea acestora şi se arhivează potrivit legii;
Principalele activități derulate la nivelul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj.
Obiective ale Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj pentru anul 2025:
- Creșterea calității serviciilor pentru copiii care beneficiază de măsuri de protecție specială, centre de zi, centre de recuperare și persoane adulte protejate în unități rezidențiale de protecție sau care beneficiază de servicii de recuperare de zi;
- Accelerarea ritmului de dezinstituționalizare și prevenirea instituționalizării persoanelor adulte cu dizabilități prin crearea de servicii alternative în comunitate și sprijinirea familiei; Dezvoltarea serviciilor de sprijin personalizat pentru adulții cu dizabilități. Pregătirea inițială și continuă a profesioniștilor care vor lucra în comunitate. Creșterea atractivității sectorului de servicii de sprijin pentru persoanelor cu dizabilități.
- Creșterea gradului de accesibilizare pentru persoanele cu dizabilități.
- Creșterea capacității de evaluare și monitorizare a respectării drepturilor copilului și a persoanelor adulte, a calității serviciilor sociale în acord cu standardele minime de calitate;
- Dezvoltarea rețelei de asistenți maternali concomitent cu creșterea gradului de instruire și perfecționare a acestora în acord cu nevoile specifice copiilor;
- Promovarea parteneriatului instituțional, eficientizarea intervenției în echipa multidisciplinară în oferirea de servicii copiilor și persoanelor adulte aflate în evidența instituției, în acord cu nevoile identificate;
- Creșterea numărului de copii adoptabili și a numărului de copii adoptați, concomitent cu sprijinirea, consilierea, informarea familiilor care doresc să adopte sau au adoptat;
- Eficientizarea procesului de management de caz în domeniul protecției copilului și a persoanelor adulte, prin reanalizarea instrumentelor de lucru, a creșterii colaborării între specialiștii implicați în procesul de evaluare și oferire de servicii, a creșterii gradului de participare și implicare a beneficiarilor la luarea deciziilor care-i privesc;
- Promovarea integrării/reintegrării sociale și profesionale a copiilor și a tinerilor care beneficiază de măsuri de protecție specială sau rezidență în servicii sociale pentru persoane adulte cu dizabilități prin informare, consiliere vocațională, acces la formare profesională, facilitarea accesului la un loc de muncă, prin colaborarea dintre managerii de caz, personalul de specialitate și furnizorii de servicii;
- Prevenirea și combaterea formelor de violență domestică, violență asupra copilului și trafic, prin derularea de campanii de informare, conștientizarea drepturilor pe care le au și a serviciilor disponibile;
- Respectarea angajamentelor asumate în cadrul proiectelor aflate în stadiul de implementare; creșterea capacității de accesare a fondurilor pentru îmbunătățirea serviciilor existente sau pentru crearea unor noi servicii sociale care să vină în întâmpinarea nevoilor beneficiarilor;
- Promovarea parteneriatului cu autoritățile publice locale din județ, cu organizații neguvernamentale acreditate, în scopul promovării unor acțiuni comune, identificării unor soluții în interesul beneficiarilor, schimbului de bune practici, informării, identificării unor nevoi sociale și elaborării planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul județului;
- Creșterea performanțelor profesionale ale personalului prin participarea la cursuri de perfecționare/formare profesională.
Director general
Nicoleta MOLNAR
Raport activitate 2023 (54 pagini)
Raport activitate 2022 (51 pagini)
Raport activitate 2021 (55 pagini)
Raport activitate 2020 (64 pagini)
Raport activitate 2019 (publicat la 14.01.2020 - 75 pagini)
Raport activitate 2018 (publicat la 15.01.2020 - 69 pagini)
Data | Descriere | Fișier |
---|---|---|
17.02.2025 | ANUNȚ PRIVIND INIȚIEREA NEGOCIERII COLECTIVE A CONTRACTULUI COLECTIV DE MUNCĂ LA NIVEL DE UNITATE D.G.A.S.P.C. CLUJ |
|
07.06.2023 | În urma negocierii colective anuale de către reprezentanții desemnați să negocieze acordul colectiv mandatați conform Dispoziției nr. 659/12.04.2023 a directorului general al D.G.A.S.P.C. Cluj și
a Adresei nr. 208/08.05.2023 a Federației Salariațiilor din Administrația Publică Centrală șiLocală din România COLUMNA, în temeiul drepturilor garantate de Constituția României și a prevederilor
din Legea nr. 367/2022 - Legea Dialogului Social, cu modificările și completările ulterioare, ale Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și
completările ulterioare precum și ale Hotărârii Guvernului nr.302/2022 din 2 martie 2022 pentru aprobarea normelor privind modul de constituire , organizare și funcționare a comisiilor paritare,
componența, atribuțiile și procedura de lucru ale acestora, precum și a normelor privind încheierea și monitorizarea aplicării acordurilor colective, se încheie prezentul Acord Colectiv
între următoarele părți: ( ... ) Act adițional nr. 1 din 15.05.2024 |
|
06.06.2023 | Contract colectiv de muncă Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj perioada 2023-2024 (49 pag.)
Act adițional nr. 1 din 24.07.2023 Act adițional nr. 2 din 13.05.2024 |
|
07.06.2022 | Contract colectiv de muncă Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj perioada 2022-2023 (45 pag.) | |
07.06.2022 | În urma negocierii colective anuale de către reprezentanții desemnați să negocieze acordul colectiv mandatați conform Dispoziției nr. 2378/16.05.2022 a directorului general al D.G.A.S.P.C. Cluj și a Adresei nr. 152/23.05.2022 a Federației Salariaților din Administrația Publică Centrală și Locală din România COLUMNA, în temeiul drepturilor garantate de Constituția României și a prevederilor din Legea nr. 62/2011 - Legea Dialogului Social, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare precum și ale Hotărâroo Guvernului nr. 302/2022 din 2 martie 2022 pentru aprobarea normelor privind modul de constituire, organizare și funcționare a comisiilor paritare, componența, atribuțiile și procedura de lucru ale acestora, precum și a normelor privind încheierea și monitorizarea aplicării acordurilor colective, se încheie prezentul Acord Colectiv între următoarele părți: | |
17.12.2019 | Contract colectiv de muncă - Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj (2019-2020) | |
29.05.2019 | Acord colectiv, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj |
Începând cu data de 25 mai 2018 se aplică Regulamentul UE 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor – RGPD). Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Cluj (D.G.A.S.P.C. Cluj), cu sediul în Cluj, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr.37-39, este instituţie publică cu personalitate juridică înfiinţată în subordinea Consiliului Judeţean Cluj, fiind înregistrată în Registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal al Autorității Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal cu numărul de operator 16190.
În sensul prezentului Regulament privind protecția datelor:
Date cu caracter personal: înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (persoana vizată);
o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare,
cum ar fi, nume, număr de identificare, date de localizare, identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității
sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale. D.G.A.S.P.C. Cluj colectează şi prelucrează date şi informaţii,
inclusiv de natura datelor cu caracter personal, cu aplicarea prevederilor Regulamentului UE 679/2016. Date cu caracter personal pe care le prelucrăm:
nume şi prenume, CNP-ul, data şi locul naşterii, seria şi numărul actului de identitate, cetăţenia, date din actele de stare civilă, telefon/fax, adresă de
domiciliu si corespondenţă, e-mail, date despre familie, situația economică și financiară, istoricul educaţional şi profesional - profesie, loc de muncă,
formare profesională, diplome studii, calificări, certificări, date privind cazierul judiciar, date biometrice - imagine, informaţii despre sănătate,
date bancare, informaţii cu privire la înregistrările audio-video ale camerelor de supraveghere instalate în vederea asigurării ordinii și
protecţiei în spaţiile operatorului, orice alte date personale necesare în exercitarea obligaţiilor legale ce ne revin.
Operator de date cu caracter personal: înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenţia sau alt organism care, singur sau împreună cu altele,
stabileşte scopurile şi mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile şi mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul
intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern; (Direcția Generală de Asistență Socială și
Protecția Copilului Cluj, cu sediul în municipiul Cluj-Napoca, str.G-ral Eremia Grigorescu nr.37-39.
Prelucrare date cu caracter personal: înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau seturilor de date cu caracter personal,
cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea,
divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.
D.G.A.S.P.C. Cluj colectează în mod direct de la persoana vizată şi indirect din surse autorizate date cu caracter personal, prin mijloace de prelucrare automatizate şi manuale,
în scopul realizării atribuţiilor şi obligaţiilor prevăzute de actele normative care guvernează sistemul de asistenţă socială şi serviciile sociale, respectiv în cadrul raporturilor
de muncă și de serviciu în condițiile legii. D.G.A.S.P.C. Cluj prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal numai dacă și în măsura în care v-ați dat consimțământul pentru
prelucrarea datelor cu caracter personal sau dacă prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale. Refuzul de a furniza operatorului datele personale necesare,
atrage imposibilitatea prelucrării şi utilizării datelor necesare în scopurile specificate şi a includerii dumneavoastră în categoria beneficiarilor de servicii oferite de către
D.G.A.S.P.C. Cluj. Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării şi prelucrării de către operator. Informaţii privind datele cu caracter personal pot fi comunicate, în condiţiile legii,
către alte autorităţi şi instituţii publice, operatori terţi sau împuterniciţi. Datele cu caracter personal obţinute de la operator pot fi prelucrate de către solicitanţi doar în scopul
pentru care au fost solicitate, respectiv furnizate. Destinatarii au obligaţia de a respecta reglementările legale privind protecţia persoanelor în ceea ce priveşte prelucrarea datelor
cu caracter personal şi confidenţialitatea acestor date.
Persoana vizată (beneficiar): persoană fizică ale cărei date personale sunt obiect al prelucrării datelor cu caracter personal și care poate fi: beneficiar de servicii sociale
furnizate de către D.G.A.S.P.C. Cluj ori alți furnizori de servicii sociale publici/privați, reprezentantul legal al copilului/adultului cu/fără dizabilități, salariați ai instituției
(inslusiv asistentul maternal profesionist), orice persoană care a solicitat eliberarea atestatului pentru adopție, etc.
Durata prelucrării: Determinarea perioadei de prelucrare a datelor are în vedere durata de acordare a drepturilor şi prestaţiilor sociale, respectiv până la încetarea/expirarea
drepturilor de asistenţă socială, durata contractelor şi angajamentelor legale ale instituţiei, termenele legale de arhivare, precum şi situaţiile în care operatorul poate justifica în baza legii
necesitatea sau obligaţia de a stoca astfel de date. Conform Regulamentului UE nr.679/2016 persoanele fizice vizate cărora li se prelucrează date personale beneficiază de următoarele drepturi generale: dreptul de acces la datele cu caracter personal,
dreptul la rectificare, dreptul la ştergerea datelor, dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziţie, dreptul legat de a nu face obiectul unei decizii
bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusive crearea de profiluri, dreptul la plângere. Pentru informaţii privind prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal sau dacă doriți să vă exercitați un drept, vă puteţi adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată, la D.G.A.S.P.C. Cluj
din str. G-ral Eremia Grigorescu, nr.37-39, Cluj sau la adresa de mail: gdpr@dgaspc-cluj.ro. Persoanele vizate nemulțumite de răspunsul formulat la cererea având ca obiect exercitarea
unui drept prevăzut de Regulamentul (UE) 679/2016 privind protecția datelor, pot înainta plângere către Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal,
cu sediul în Bulevardul G-ral Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poştal 010336, Bucureşti, România , e-mail: anspdcp@dataprotection.ro sau se pot adresa justiţiei.
LEGE nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
LEGE nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului propriu al D.G.A.S.P.C. Cluj
Nr. | Data | Scurtă descriere | Fișiere |
---|---|---|---|
01 | 19.04.2017 | Invitație de participare in vederea atribuirii contractului de achiziție publică având ca obiect: Servicii de întocmire a documentației tehnice pentru stabilirea necesarului de lucrări de reparații curente pentru "Bucătărie și sală de mese la Luna de Jos" jud. Cluj unitate din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj | |
02 | 02.05.2017 | Autoritatea contractantã intenționeazã sã achiziționeze produse alimentare din categoria "OUĂ" Cod CPV 03142500-3 Ouã (Rev. 2), necesare pentru asigurarea consumului acestui tip de alimente beneficiarilor din cadrul centrelor aflate în subordinea Direcției Generale de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, menționate în Anexa nr.2 | |
03 | 03.05.2017 | Invitație de participare in vederea atribuirii contractului de achiziție publicã având ca obiect: Servicii de specialitate in vederea elaborãrii documentațiilor urbanistice necesare realizarii obiectivului: REGLEMENTARE URBANISTICĂ si EDILITARĂ A DOUA AMPLASAMENTE din cadrul Direcției Generale de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, județul Cluj, aflate in domeniul public al Județului Cluj | |
04 | 03.05.2017 | Invitație de participare in vederea atribuirii contractului de achiziție publicã având ca obiect: Servicii de specialitate in vederea elaborarii documentatiilor tehnice de obtinere a autorizatiei de securitate la incendiu la unele imobile din cadrul Direcției Generale de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, județul Cluj, aflate in domeniul public al Județului Cluj | |
05 | 05.05.2017 | Invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directã a serviciilor de intreținere, revizie și reparare a ascensoarelor din 4 centre ale Direcției Generale de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj. | |
06 | 10.05.2017 | Invitație de participare in vederea atribuirii contractului de achiziție publicã având ca obiect: Lucrãri de reparații curente la "Bucatarie si sala de mese la Luna de Jos" unitate din cadrul Direcției Generale de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, județul Cluj. | |
07 | 16.05.2017 | Invitație de participare in vederea atribuirii contractului de achiziție publicã având ca obiect: Servicii de specialitate in vederea elaborãrii documentațiilor urbanistice necesare realizarii obiectivului: REGLEMENTARE URBANISTICĂ si EDILITARĂ A DOUA AMPLASAMENTE din cadrul Direcției Generale de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, județul Cluj, aflate in domeniul public al Județului Cluj [Procedurã reluatã] | |
08 | 16.05.2017 | Invitație de participare in vederea atribuirii contractului de achiziție publicã având ca obiect: Servicii de intocmire a documentației tehnice pentru stabilirea necesarului de lucrari si reparații curente la unele centre din cadrul Direcției Generale de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, județul Cluj, aflate in domeniul public al Județului Cluj | |
09 | 22.05.2017 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, in calitate de autoritate contractantã, intenționeazã sa achiziționeze "Servicii de asistențã tehnicã - servicii RSVTI" a echipamentelor aflate sub incidența ISCIR din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj, menționate in anexa 1 | |
10 | 30.05.2017 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, in calitate de autoritate contractantã, intenționeazã sa achiziționeze Servicii de asigurare obligatorie de raspundere civila RCA si asigurare facultativa CASCO pentru autovehiculele din dotarea DGASPC Cluj, menționate in Anexa 1. | |
11 | 15.05.2017 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantã, intenționeazã să achiziționeze "Servicii de mentenanță și verificări metrologice a cântarelor din dotarea centrelor subordonate D.G.A.S.P.C. Cluj, menționate în Anexa 1 | |
12 | 16.06.2017 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantã, intenționeazã să achiziționeze "Servicii de asistențã tehnicã - servicii RSVTI" a echipamentelor aflate sub incidența ISCIR din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj, menționate în anexa 1 | |
13 | 15.01.2020 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, in calitate de autoritate contractantã, intenționează să achiziționeze Servicii medicale de medicina muncii pentru personalul angajat din cadrul D.G.A.S.P.C. Cod CPV 85147000-1 Servicii de medicina muncii (Rev. 2) | |
14 | 17.01.2020 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze
Servicii privitoare la mentenanța sistemelor de supraveghere video și control acces existente în centrele din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj, pentru anul 2020 Cod CPV: 50610000-4 Servicii de reparare și de întreținere a echipamentului de securitate (Rev.2) actualizat 22.01.2020, 27.01.2020 răspuns la solicitare clarificări |
|
15 | 23.01.2020 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze servicii de ”Verificări tehnice periodice/autorizarea funcționării a centralelor termice din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj”, cod CPV: 71356100-9 Servicii de control tehnic (Rev.2) | |
16 | 28.01.2020 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze ”SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT ȘI ELIMINARE FINALĂ A DEȘEURILOR MEDICALE”, pentru unele din centrele din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj, pentru anul 2020, cod CPV: 90524400-0 Servicii de colectare, de transport și de eliminare a deșeurilor spitalicești (Rev.2) | |
17 | 29.01.2020 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze Servicii de mentenanță și întreținere a echipamentelor de telecomunicații, în conformitate cu prevederile Legii 98/2016 art.69 alin. (6) precum și a Legii sănătății și securității în muncă 319/2006, a HGR 1425/2006 republicată, precum și a HG 355/2007 modificată și completată prin HG 1196/2011 cu modificările și completările ulterioare. Cod CPV: 50332000-1 Servicii de întreținere a infrastructurilor de telecomunicații (Rev.2) | |
18 | 06.02.2020 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze
"Servicii de deratizare, dezinfecție și dezinsecție suprafețe cu substanțe omologate, pentru spațiile ce aparțin D.G.A.S.P.C. Cluj" pentru anul 2020.
Cod CPV: 90921000-9 Servicii de dezinfecție și de dezinsecție (Rev.2), Cod CPV: 90923000-3 Servicii de deratizare (Rev.2)
actualizat 12.02.2020, 10.02.2020 răspuns la solicitare clarificări |
|
19 | 02.03.2020 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze "Servicii de reparare și întreținere a vehiculelor din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj" în conformitate cu prevederile Legii 98/2016, Cod CPV: 50100000-6 Servicii de reparare și de întreținere a vehiculelor (Rev.2) | |
20 | 18.03.2020 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, invitație de participare aferentă atribuirii contractului de furnizare cu obiectul "FURNIZARE DE MĂȘTI CHIRURGICALE" prin PROCEDURA DE NEGOCIERE FĂRĂ PUBLICARE PREALABILĂ | |
21 | 23.03.2020 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, invitație de participare aferentă atribuirii contractului de furnizare cu obiectul ”Furnizare de produse dezinfectante și echipamente de protecție” prin PROCEDURA DE NEGOCIERE FĂRA PUBLICARE PREALABILĂ | |
22 | 23.04.2020 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, invitație de participare aferentă atribuirii contractului de furnizare cu obiectul ”Furnizare mănuși de examinare” prin PROCEDURA DE NEGOCIERE FĂRA PUBLICARE PREALABILĂ, Cod CPV: 03116300-0 Produse din latex (Rev.2) |
|
23 | 22.05.2020 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, invitație de participare aferentă atribuirii contractului de furnizare cu obiectul ”Furnizare de dezinfectant de mâini și alcool sanitar 70%” prin PROCEDURA DE NEGOCIERE FĂRA PUBLICARE PREALABILĂ, Cod CPV: 24455000-8 Dezinfectanți (Rev.2), 24322510-5 Alcool etilic (Rev.2) | |
24 | 12.11.2020 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, Invitație de participare aferentă atribuirii contractului de furnizare cu obiectul ”Cartușe tonere și cartușe de cerneală pentru echipamentele de copiere și printare din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj” prin procedura de negociere fără publicare prealabilă | |
25 | 15.12.2020 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, invitație de participare pentru procedura de Negociere fără publicare prealabilă cu obiectul "Documentație intervenție de urgență la fațada CENTRULUI COMUNITAR JUDEȚEAN - COMPLEX DE SERVICII SOCIALE COMUNITARE PENTRU COPII ȘI ADULȚI CLUJ, Cluj Napoca, str. Albert Einstein, nr. 14,din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului CLUJ, județul Cluj." | |
26 | 21.12.2020 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a ”Lucrări de reparații a centralelor termice și instalațiilor aflate în centrele din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj” | |
27 | 12.01.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a serviciilor incluse în Anexa 2 a Legii 98/2016 ”Servicii de medicina muncii” | |
28 | 14.01.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, invitație de participare privind demararea procedurii de achiziție directă, aferentă atribuirii contractului de servicii cu obiectul ”Servicii de reparare și întreținere a echipamentelor de printare, copiere, faxuri, scannere din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj”, cod CPV 50313200-4-Servicii de întreținere a fotocopiatoarelor (Rev.2) | |
29 | 27.01.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a serviciilor "Reparare și întreținere a echipamentului informatic din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj", cod CPV: 50300000-8 Servicii de reparare și de întreținere și servicii conexe pentru computere (Rev.2) | |
30 | 28.01.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a ”Lucrări de reparații a centralelor termice și instalațiilor aflate în centrele din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj”, cod CPV 45259300-0 Reparare și întreținere a centralelor termice (Rev.2) *actualizat 03.02.2021 (răspuns solicitare)* |
|
31 | 29.01.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a serviciilor ”Servicii de reparare și întreținere a vehiculelor din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj", cod CPV: 501 00000-6 - Servicii de reparare și întreținere a vehiculelor (Rev.2) | |
32 | 09.02.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a serviciilor ”Verificări tehnice periodice/autorizarea funcționării a centralelor termice din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj”, cod CPV: 71356100-9 Servicii de control tehnic (Rev.2) |
|
33 | 10.02.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a ”Servicii de colectare, transport și eliminare finală a deșeurilor periculoase” Cod CPV: 90524400-0 Servicii de colectare, de transport și de eliminare a deșeurilor |
|
34 | 01.03.2021 | Anunț de participare simplificat (SCN) pentru atribuirea contractului cu obiectul:
"Servicii de dezinfecție - tratamente de prevenire a infectării cu coronavirusul SARS- CoV2, pentru spațiile ce aparțin D.G.A.S.P.C. Cluj"
, număr anunț: SCN1082298, tip procedură: Procedură simplificată
, tipul contractului: Servicii
, modalitate de desfăşurare: ONLINE
, modalitatea de atribuire: Acord-cadru
, CPV: 90921000-9 - Servicii de dezinfecție și de dezinsecție (Rev.2)
, Valoare estimată: 94.474,74 RON
Data limită depunere: 09.03.2021 15:00 |
- |
35 | 01.03.2021 | Anunț de participare simplificat (SCN) pentru atribuirea contractului cu obiectul: "Cartușe de tonere și cartușe de
cerneală pentru echipamentele de copiere și printare din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj", număr anunț: SCN1082568, tip procedură: Procedură simplificată
, tipul contractului: Furnizare, modalitate de desfăşurare: ONLINE SICAP
, modalitatea de atribuire: Acord-cadru
, CPV: 30125100-2 - Cartușe de toner (Rev.2)
, valoare estimată: 319.725,57 RON
Data limită depunere: 15.03.2021 15:00 |
- |
36 | 03.03.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă și intervenție rapidă pentru centrele din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj, pe o perioadă de 12 luni. Cod CPV: 79711000-1 Servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă (Rev. 2) | |
37 | 08.03.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze Servicii privitoare la mentenanța sistemelor de supraveghere video și a sistemelor de control acces existente în centrele din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj, pentru 12 luni, Cod CPV 50610000-4 Servicii de reparare și de întreținere a echipamentului de securitate (Rev.2) | |
38 | 20.04.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze un imobil pentru Centru tip Respiro pentru persoane adulte cu dizabilități, Cod CPV: 701212007 - Servicii Achiziții Imobile | |
39 | 11.05.2021 | Dispoziția nr.820 din 11.05.2021 privind anularea achiziției de pe piața liberă privind achiziția unui IMOBIL aferent Centru tip Respiro pentru persoane adulte cu dizabilități, în conformitate cu art. 29 alin. 1 lit. a din Legea 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare | |
40 | 13.05.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze un imobil pentru Centru tip Respiro pentru persoane adulte cu dizabilități, Cod CPV: 701212007 - Servicii Achiziții Imobile | |
41 | 18.06.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze un imobil pentru Centru tip Respiro pentru persoane adulte cu dizabilități, Cod CPV: 701212007 - Servicii Achiziții Imobile | |
42 | 12.08.2021 | Invitație de participare aferentă atribuirii contractului de "Furnizare de carne de porc, vită și preparate din carne, pentru rezidenții din cadrul centrelor D.G.A.S.P.C. Cluj" prin PROCEDURA de NEGOCIERE FĂRĂ PUBLICARE PREALABILĂ | |
43 | 25.08.2021 | RELUARE - Invitație de participare aferentă atribuirii contractului de "Furnizare de carne de porc, vită și preparate din carne, pentru rezidenții din cadrul centrelor D.G.A.S.P.C. Cluj" prin PROCEDURA de NEGOCIERE FĂRĂ PUBLICARE PREALABILĂ | |
44 | 09.09.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze un imobil pentru Centru tip Respiro pentru persoane adulte cu dizabilități, Cod CPV: 701212007 - Servicii Achiziții Imobile | |
45 | 05.10.2021 | RELUARE - Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze un imobil pentru Centru tip Respiro pentru persoane adulte cu dizabilități, Cod CPV: 701212007 - Servicii Achiziții Imobile | |
46 | 15.10.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, Invitație de participare aferentă atribuirii contractului de ”Furnizare de lemn de foc” prin PROCEDURA DE NEGOCIERE FĂRĂ PUBLICARE PREALABILĂ Cod CPV: 03413000-8 Lemn de foc (Rev. 2) | |
47 | 19.10.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, Invitație de participare aferentă atribuirii contractului de lucrări de ”Racordare la Rețeaua Publică de Canalizare a Centrului de Îngrijire și Asistență situat în comuna Dăbâca, localitatea Luna de Jos, județul Cluj”, ”Canalizare la Unitate de Tip Familial Gherla, str. Dumbravei, jud. Cluj”, prin PROCEDURA de NEGOCIERE FĂRĂ PUBLICARE PREALABILĂ Cod CPV: 45232411-6 - Lucrări de construcții de canalizări de ape reziduale (Rev.2) | |
48 | 27.10.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare aferentă atribuirii contractului de lucrări de ”Racordare la Rețeaua Publică de Canalizare a Centrului de Îngrijire și Asistență situat în comuna Dăbâca, localitatea Luna de Jos, județul Cluj”, ”Canalizare la Unitate de Tip Familial Gherla, str. Dumbravei, jud. Cluj”, prin PROCEDURA DE NEGOCIERE FĂRĂ PUBLICARE PREALABILĂ
45232411-6- Lucrări de construcții de canalizări de ape reziduale (Rev.2) (documente suplimentare se pot solicita la adresa achizitii@dgaspc-cluj.ro ) |
|
49 | 12.11.2021 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
invitație de participare aferentă atribuirii contractului de lucrări de ”Racordare la Rețeaua Publică de Canalizare a Centrului de Îngrijire și Asistență Luna de Jos,
situat în comuna Dăbâca, localitatea Luna de Jos, județul Cluj”, ”Canalizare la Unitate de Tip Familial Gherla, situată în localitatea Gherla, str. Dumbravei, nr. 71,
jud. Cluj” prin procedura de negociere fără publicare prealabilă Memoriu general racordare CIA Luna Memoriu tehnic racordare UTF Gherla Cod CPV 45232411-6 - Lucrări de construcții de canalizări de ape reziduale (Rev.2) |
|
50 | 09.02.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare, pentru atribuirea prin achiziție directă a contractului de achiziție publică cu obiectul
”Servicii de colectare, transport și eliminare finală a deșeurilor periculoase” Cod CPV: 90524400-0 Servicii de colectare, de transport și de eliminare a deșeurilor spitalicești (Rev.2) Anunț publicitar SEAP nr. ADV1269874/09.02.2022 |
|
51 | 16.02.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a serviciilor
”Verificări tehnice periodice/autorizarea funcționării a centralelor termice din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj”
Cod CPV: 71356100-9 Servicii de control tehnic (Rev.2) |
|
52 | 16.02.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a
”Lucrări de reparații a centralelor termice și a instalațiilor aflate în centrele subordonate Direcției Generale de Asistență Socială
și Protecția Copilului Cluj” Cod CPV: 45259300-0 Reparare și întreținere a centralelor termice (Rev.2) |
|
53 | 22.02.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a serviciilor incluse în Anexa 2 a Legii 98/2016 ”Servicii de medicina muncii”
Cod CPV: 85147000-1 Servicii de medicina muncii |
|
54 | 15.03.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a ”Servicii de reparare și întreținere a sistemelor video de supraveghere și control acces”
Cod CPV: 50610000-4 - Servicii de reparare și întreținere a echipamentului de securitate (Rev.2) |
|
55 | 15.03.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a ”Servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă”
Cod CPV: 79711000-1 Servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă (Rev.2) |
|
56 | 17.03.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a ”Servicii sociale pentru persoane cu dizabilități”
COD CPV: 85311000-4 Servicii sociale pentru persoane cu handicap |
|
57 | 30.03.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a serviciilor ”Servicii de reparare și întreținere a vehiculelor”
din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj
COD CPV: 501 00000-6 Servicii de reparare și de întreținere a vehiculelor (Rev.2) |
|
58 | 30.03.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție pentru ”Servicii sociale pentru persoane cu dizabilități”
COD CPV: 85311200-4 Servicii sociale pentru persoane cu handicap |
|
59 | 18.04.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție pentru ”Servicii Sociale pentru persoane adulte cu dizabilităţi" conf. anunț publicitar nr. ADV1286339 COD CPV: 85311200-4 Servicii sociale pentru persoane cu handicap |
|
60 | 21.06.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare, pentru atribuirea prin achiziție directă a contractului de achiziție publică cu obiectul
”Servicii de arhivare fizică a documentelor din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj” Cod CPV 79995100 - 6 Servicii de arhivare documente (Rev. 2) |
|
61 | 29.06.2022 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, a inițiat achiziția publică prin publicarea Anunțului
de participare simplificat cu nr. SCN1109808 din data de 29.06.2022, ÎN SISTEMUL ELECTRONIC DE ACHIZIȚII PUBLICE (SEAP),în vederea atribuirii acordului cadru de furnizare cu obiectul
"Cartușe de tonere și cartușe de cerneală pentru echipamentele de copiere și printare din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj, cod CPV 30125100-2 Cartușe
de toner (Rev.2), 30192113-6 Cartușe de cerneală (Rev.2)"
”Cartușe de tonere și cartușe de cerneală pentru echipamentele de copiere și printare din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj” Cod CPV 30125100-2 Cartușe de toner (Rev.2), 30192113-6 Cartușe de cerneală (Rev.2) |
- |
62 | 07.07.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj, în calitate de autoritate contractantă, intenționează să achiziționeze
Servicii de deratizare, dezinfecție și dezinsecție suprafețe cu substanțe omologate, pentru spațiile ce aparțin D.G.A.S.P.C. Cluj, în conformitate
cu prevederile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și a Ordinului Ministrului Sănătății din 4 februarie 2014 pentru aprobarea Normelor de igienă
și sănătate publică privind mediul de viață al populației.
Invitație de participare privind demararea procedurii de achiziție directă cu obiectul: ”Servicii de deratizare, dezinfecție și dezinsecție suprafețe cu substanțe omologate, pentru spațiile ce aparțin D.G.A.S.P.C. Cluj” COD CPV - 90921000-9 Servicii de dezinfecție și dezinsecție (Rev.2), 90923000-3 Servicii de deratizare (Rev.2) |
|
63 | 09.08.2022 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, a inițiat achiziția publică prin publicarea Anunțului de participare
simplificat cu nr.SCN1112279 din data de 09.08.2022, în sistemul electronic de achiziții publice (SEAP), în vederea atribuirii Contractului
cu obiectul "Lucrări de reparații curente la unele centre din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj" prin procedura simplificată, cod CPV 45453100-8 -
Lucrări de renovare (Rev.2)
"Lucrări de reparații curente la unele centre din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj" Cod CPV 45453100-8 - Lucrări de renovare (Rev.2) |
- |
64 | 16.09.2022 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, a inițiat achiziția publică prin publicarea Anunțului de participare cu nr. CN1047182 din data de 16.09.2022, în sistemul electronic de achiziții publice (SEAP), în vederea atribuirii Acordului-cadru cu obiectul ”Furnizare de carne și produse preparate din carne, Produse congelate, Pește congelat, Preparate pe bază de pește, Ouă pentru rezidenții din cadrul centrelor D.G.A.S.P.C. Cluj” prin licitație deschisă. | - |
65 | 19.09.2022 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, a inițiat achiziția publică prin publicarea Anunțului de participare simplificat cu nr. SCN1114265 din data de 19.09.2022 în sistemul electronic de achiziții publice (SEAP), în vederea atribuirii Acordului-cadru cu obiectul"Servicii de specialitate în vederea elaborării documentațiilor tehnico-economice de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI) si pentru obținerea autorizației de construire la unele imobile din cadrul Direcției Generale de Asistențã Socială și Protecția Copilului CLUJ, județul Cluj, aflate în domeniul public al Județului Cluj”, prin procedura simplificată. | - |
66 | 20.09.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare aferentă atribuirii contractului de : "Furnizare de lemn de foc" prin PROCEDURA de NEGOCIERE FĂRĂ PUBLICARE PREALABILĂ Cod CPV : 03413000-8 Lemn de foc (Rev. 2) |
|
67 | 23.09.2022 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, a inițiat achiziția publică prin publicarea Anunțului de participare simplificat cu nr. SCN1114326/20.09.2022 în sistemul electronic de achiziții publice (SEAP), în vederea atribuirii Acordului-cadru cu obiectul ”Produse de îngrijire personală pentru beneficiarii din cadrul centrelor D.G.A.S.P.C. Cluj”, prin procedura simplificată. | - |
68 | 06.10.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare aferentă atribuirii contractului de Furnizare Lemn de foc pentru centrele din cadrul Direcției Generale De Asistență Socială Și Protecția Copilului Cluj: "Furnizare de lemn de foc" prin PROCEDURA de NEGOCIERE FĂRĂ PUBLICARE PREALABILĂ Cod CPV : 03413000-8 Lemn de foc (Rev. 2) |
|
69 | 06.10.2022 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, a inițiat achiziția publică prin publicarea Anunțului de participare simplificat cu nr. SCN 1115204 din data de 06.10.2022 în sistemul electronic de achiziții publice (SEAP), în vederea atribuirii Contractului cu obiectul Servicii de specialitate în vederea elaborării documentațiilor tehnico-economice de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI) și pentru obținerea autorizației de construire la unele imobile din cadrul Direcției Generale de Asistențã Socială și Protecția Copilului Cluj, județul Cluj, aflate în domeniul public al Județului Cluj, prin procedura simplificată. | - |
70 | 17.10.2022 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, a inițiat achiziția publica prin publicarea Anunțului de participare simplificat cu nr.SCN1115634 din data de 17.10.2022, în vederea atribuirii acordului cadru de furnizare cu obiectul "Detergenți de uz casnic și articole de menaj" cod CPV 39831200-8 Detergenți (Rev.2), 39224300-1 Mături, perii și alte articole de menaj (Rev.2), 39831240-0- Produse de curățenie (Rev.2), prin procedura simplificată. | - |
71 | 24.10.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare aferentă atribuirii contractului de Produse de îngrijire personală LOT 2 HÂRTIE IGIENICĂ ȘI ȘERVEȚELE prin PROCEDURA DE NEGOCIERE FĂRĂ PUBLICARE PREALABILĂ: "Produse de îngrijire personală LOT 2 HÂRTIE IGIENICĂ ȘI ȘERVEȚELE" prin PROCEDURA DE NEGOCIERE FĂRĂ PUBLICARE PREALABILĂ Cod CPV 33700000 - 7 Produse de îngrijire personală (Rev.2) |
|
72 | 26.10.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Negociere fără publicare prealabilă privind achiziția de ”Servicii de specialitate în vederea elaborarii documentatiilor tehnico-economice de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI) si pentru obținerea autorizației de construire la unele imobile din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială si Protecția Copilului CLUJ, județul Cluj, aflate în domeniul public al Județului Cluj” Servicii de specialitate în vederea elaborarii documentatiilor tehnico-economice de avizare a lucrărilor de intervenție (DALI) si pentru obținerea autorizației de construire la unele imobile din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială si Protecția Copilului CLUJ, județul Cluj, aflate în domeniul public al Județului Cluj Cod CPV: 71241000-9 Studii de fezabilitate, servicii de consultanță, analize |
|
73 | 28.10.2022 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, a inițiat achiziția publică prin publicarea Anunțului de participare simplificat cu nr. SCN1116364 din data 28.10.2022, în vederea atribuirii acordului cadru de furnizare cu obiectul „Detergenți profesionali și alte produse biocide” cod CPV 39831200-8 Detergenți (Rev.2), 33631600-8 Antiseptice şi dezinfectante (Rev.2), prin procedura simplificată. | - |
74 | 22.11.2022 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare aferentă atribuirii contractului având ca obiect furnizarea de "Combustibil Calor Extra 1" prin procedura de negociere fără publicare prealabilă Furnizare Combustibil Calor Extra 1 la Căminul pentru Persoane Vârstnice Aghireșu Cod CPV: 09100000-0 (Rev.2) |
|
75 | 05.12.2022 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, a inițiat achiziția publică prin publicarea Anunțului de participare simplificat cu nr.
SCN1 1117901 din data 05.12.2022, în vederea atribuirii acordului cadru de furnizare cu obiectul ”Furnizare produse de îngrijire personală, Lot 2 - Hârtie Igienică și Șervețele" Cod CPV 33700000-7 Produse de îngrijire personală (Rev.2), prin Procedura Simplificată |
- |
76 | 12.12.2022 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, a inițiat achiziția publică prin publicarea
Anunțului de participare simplificat cu nr. SCN1 1118213 din data 12.12.2022, în vederea atribuirii acordului
cadru de furnizare cu obiectul ”Furnizare de încălțăminte copii și adulți” prin Procedură simplificată Cod CPV: 18800000-7 Încălţăminte (Rev. 2). |
- |
77 | 27.01.2023 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a serviciilor incluse în Anexa 2 a Legii 98/2016 ”Servicii de medicina muncii” Cod CPV: 85147000-1 Servicii de medicina muncii |
|
78 | 03.02.2023 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, a initiat in SEAP achizitia publica prin publicarea Anuntului de participare simplificat cu
nr. SCN1119982din data 03.02.2023, in vederea atribuirii acordului cadru de furnizare cu obiectul "Detergenți și produse de curățenie" cod CPV 39831200-8 detergenți,
39831240-0 produse de curațenie, 33631600-8 antiseptice şi dezinfectante, prin procedura simplificata. Cod CPV 39831200-8 detergenți |
- |
79 | 21.04.2023 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare privind demararea procedurii de achiziție pentru ”Servicii sociale pentru un număr de 46 copii/tineri, în centre rezidențiale – case de tip familial” Cod CPV Principal 85311300-5 Servicii sociale pentru copii și tineri (Rev.2) |
|
80 | 12.05.2023 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare privind demararea procedurii de achiziție directă a ”Servicii de reparare și întreținere a sistemelor video de supraveghere și control acces” * Servicii mentenanță - conform Anunț publicitar SEAP ADV1363831/15/05.2023 Cod CPV: 50610000-4 - Servicii de reparare și întreținere a echipamentului de securitate (Rev. 2) |
|
81 | 12.05.2023 | Direcția Generalã de Asistențã Socialã și Protecția Copilului Cluj,
Invitație de participare, privind demararea procedurii de achiziție directă a ”Servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă” * Servicii monitorizare - conform Anunț publicitar SEAP ADV1363832/15.05.2023 Cod CPV: 79711000-1 Servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă (Rev. 2) |
|
82 | 23.06.2023 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, a inițiat achiziția publică prin publicarea Anunțului de participare cu nr. CN1056621 din 23.06.2023 10:00, în sistemul electronic de achiziții publice (SEAP), în vederea atribuirii Acordului cadru cu obiectul ”Alimente pentru rezidenții din cadrul centrelor D.G.A.S.P.C. Cluj”, prin licitație deschisă. | - |
83 | 23.06.2023 | Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Cluj, dorește sa achiziționeze ”Servicii de reparare și întreținere a echipamentelor informatice și a echipamentelor de
printare, copiere, faxuri, scannere din cadrul D.G.A.S.P.C. Cluj” - conform Anunț Publicitar SEAP ADV1371126, cod CPV: 50312000-5 Repararea și întreținerea echipamentului informatic (Rev.2)
cod CPV: 50312000-5 Repararea și întreținerea echipamentului informatic (Rev.2) 27.06.2023 Clarificare din oficiu |
|
84 | 28.06.2023 | Invitație de participare privind demararea procedurii de achiziție pentru ”Servicii sociale pentru persoane cu dizabilități”, conform anunț SIMAP
2023/S 122-385167 și anunț publicitar SEAP ADV1371779/28.06.2023.
Servicii sociale pentru persoane adulte cu dizabilități COD CPV 85311200-4 |
|
85 | 04.07.2023 | Invitație de participare privind demararea procedurii de achiziție pentru ”Servicii sociale organizate ca Centre de zi pentru persoane adulte cu dizabilități”,
conform anunț ANUNȚ SIMAP NR.: 2023/S 125-396195, ANUNȚ DE PUBLICITATE SEAP NR.: ADV1372529/04.07.2023
Cod CPV Principal: 85311200-4 Servicii sociale pentru persoane cu handicap (Rev. 2) |
|
86 | 29.09.2023 | Invitație de participare privind demararea procedurii de achiziție pentru
”Servicii sociale pentru un număr de 12 copii/tineri, în centre rezidențiale - case de tip familial”
Cod CPV Princpial: 853113000-5 Servicii sociale pentru copii și tineri (Rev.2) Termen depunere oferte: 18.10.2023, ora 16:00, la sediul D.G.A.S.P.C. Cluj - registratura. |
|
87 | 09.10.2023 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, dorește să achiziționeze ”Servicii de deratizare, dezinfecție și dezinsecție suprafețe cu substanțe omologate, pentru spațiile ce aparțin D.G.A.S.P.C. Cluj" conform Anunț Publicitar SEAP ADV1389456, cod CPV: 90921000-9 Servicii de dezinfecție și de dezinsecție (Rev.2), 90923000-3 Servicii de deratizare (Rev.2) | |
88 | 11.10.2023 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, dorește să achiziționeze
"Cartușe de tonere și cartușe de cerneală pentru echipamentele de copiere și printare din cadrul
D.G.A.S.P.C. Cluj"
conform Anunț Publicitar SEAP ADV1389660 Cod CPV: 30125100-2 Cartușe de toner (Rev.2) 30192113-6 Cartușe de cerneală (Rev.2). |
|
89 | 13.10.2023 | Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Cluj, dorește să achiziționeze
"Servicii sociale de recuperare neuromotorie de tip ambulatoriu pentru copii cu dizabilități"
conf. ADV1389915/13.10.2023 Termen limită pentru depunere oferte 01.11.2023, ora 16:00. Anunț SIMAP nr.: 2023/S 198-621705 Anunț publicitate SEAP nr.:ADV1389915/13.10.2023 Cod CPV Principal: 85311200-4 Servicii sociale pentru persoane cu handicap |
|
90 | 02.08.2024 | Invitație de participare privind demararea procedurii de achiziție pentru ”Servicii sociale pentru un număr de 46 copii/tineri, în centre rezidențiale – case de tip familial”. Termen limită pentru depunere oferte 20.08.2024 ora 16:00 Cod CPV Principal: 85311300-5 Servicii sociale pentru copii și tineri (Rev.2) |
|
91 | 29.10.2024 | INVITAȚIE DE PARTICIPARE privind demararea procedurii de achiziție pentru „Servicii sociale pentru persoane cu dizabilități”, pentru un număr maxim de 66 de persoane adulte cu dizabilități, tineri proveniți din sistemul de protecție a copilului și adulți cu dizabilități din cadrul centrelor D.G.A.S.P.C. Cluj, fără posibilități de reintegrare socio-profesională, achiziția fiind împărțită în 2 loturi: LOT 1 - 50 persoane, LOT 2 - 16 persoane. |
|
92 | 05.11.2024 | INVITAȚIE DE PARTICIPARE privind demararea procedurii de achiziție pentru „Servicii sociale de recuperare neuromotorie de tip ambulatoriu pentru copii cu dizabilități”, pentru un număr maxim de 10 copii cu dizabilități, pe o perioadă de 24 luni. |
|
92 | 05.11.2024 | INVITAȚIE DE PARTICIPARE privind demararea procedurii de achiziție pentru „Servicii sociale de recuperare neuromotorie de tip ambulatoriu pentru copii cu dizabilități”, pentru un număr maxim de 10 copii cu dizabilități, pe o perioadă de 24 luni. |
|
93 | 06.11.2024 | Erată de modificare a INVITAȚIEI DE PARTICIPARE privind demararea procedurii de achiziție pentru „Servicii sociale de recuperare neuromotorie de tip ambulatoriu pentru copii cu dizabilități”, pentru un număr maxim de 15 copii cu dizabilități, pe o perioadă de 24 luni. În vederea depunerii ofertelor, se va ține cont doar de informațiile furnizate în fișierele anexate - Caiet de sarcini, Invitație de participare, formulare. Documentele postate în data de 05.11.2024 rămân fără obiect. |
|
94 | 27.11.2024 | INVITAȚIE DE PARTICIPARE privind demararea procedurii de achiziție pentru „ Servicii sociale organizate ca Centre de zi pentru persoane adulte cu dizabilități”, pentru un număr maxim de 22 persoane adulte cu dizabilități, pe o perioadă de 24 luni. Data limită de primire a ofertelor este 11.12.2024, ora 15:30 |
|
95 | 28.01.2025 | INVITAȚIE DE PARTICIPARE privind demararea procedurii de NEGOCIERE FĂRĂ PUBLICARE PREALABILĂ pentru achiziția de „Detergenți pentru spălat vasele și soluții de clătire - Lot 7” în vederea încheierii unu acord-cadru pe o durată de 12 luni. Data limită de transmitere a ofertelor este 06.02.2025, ora 15:00. |
|
Nr. | Data | Scurtă descriere | Fișiere |
Voluntariatul este foarte practicat în ţările Europei Occidentale şi SUA, de către oricine, fie că sunt studenţi, şomeri, angajaţi sau pensionari. Nevoia fiecăruia de a da ceva în schimb către societate, de a-i ajuta pe cei mai puţin norocoşi sau de a lupta pentru o cauză umanitară este mult mai dezvoltată în aceste ţări.
În România legislaţia de specialitate în domeniul voluntariatului este reglementată de Legea Nr.78 din 2014 cu modificările şi completările aduse ulterior. Astfel această lege reglementează clar drepturile şi obligaţiile atât ale voluntarului cât şi ale organizaţiei gazdă.
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Cluj încurajează, îndrumă şi este alături de persoanele interesate să desfăşoare activităţi de voluntariat în centrele instituţiei.
Actele necesare în vederea desfăşurării activităţii de voluntariat sunt: scrisoare de intenţie, curriculum vitae, consimţământul părinţilor pentru minori, analize medicale: secreţie faringiană, coprologic, coproparazitologic, VDRL, ITN, contract de voluntariat, angajament de confidenţialitate, declaraţie privind asumarea riscurilor epidemiologice (de îmbolnăvire), cazier judiciar.